Monday, March 1, 2010

Fra mai til nå...:)

Jeg så den siste posten jeg skrev var i Mai...lenge siden, ja. Flere av dere har spurt om ikke jeg skal skrive noe snart...her kommer det en kjapp oppdatering siden da. :)

Vi hadde jo besøk av Lill og Arnold i Mai. Det var utrolig koselig ! Når de var her var våren på vei og vi nøt tiden fram til vi skulle til Norge. Med varme og høy luftfuktighet ( nøt ikke det akkurat..) Heldigvis har vi basseng i hagen:)
Vi hadde en kjempefin sommer i Norge. Det var så koselig å treffe dere alle igjen. :) Vi startet med noen få dager i Nittedal ( pga Timmie, hunden vår, så måtte vi dit først). Litt trist var det å dra igjen så fort, men godt å vite at vi skulle tilbake dit senere på sommeren. :)
Så koselig å se mamma og min vakre gravide søster ( som nå er mamma til 4! :) ) og resten av familien.

Videre gikk turen til Kristiansand med tog. Litt av et syn kan jeg tenke meg. Mor, far, to barn og en hund..+alt for mye bagasje..Haha..men alt gikk fint og vi ble så overresket og rørt over å bli møtt av venner og familie på perrongen i Kristiansand.
Første begivenhet var at min kjære svigerinne giftet seg med flotte Odd. Det var et nydelig bryllup! :)
Ellers var sommeren i Kristiansand travel og koselig. Nydelige dager på hytta og koselige stunder sammen med venner og familie. Lills 70 årsdag feiret vi også. Det var kjempekoselig og morsomt:)
En vakker 70 åring må jeg si:)


No comments:

Post a Comment